Бізнес-відносини між Україною й Німеччиною суттєво зміцнюються як з точки зору зовнішньої торгівлі, так і розвитку німецького бізнесу в Україні. Згідно з опитуванням Німецько-Української промислово-торговельної палати, 68% німецьких компаній планують подальші інвестиції в Україні, а 78% бачать чіткі передумови для зростання. Тенденції розвитку бізнес-відносин між двома країнами підтверджують, що сьогодні є основа для розвитку української економіки та зростання експорту.
Зокрема, за результатами опитування, німецькі підприємства позитивно оцінюють кон’юнктуру ринку в Україні та очікують на пожвавлення як в економіці країни в цілому, та і в окремих галузях. На думку 56% німецьких компаній, економічне середовище в країні є добрим чи дуже добрим. При цьому майже дві третини очікують зростання обороту у 2017 році і 27% передбачають збільшення цього показника на понад 10%.
Інвестиційна діяльність німецьких компаній в Україні у 2016 році активізувалася. Порівняно з 2015 роком 15% компаній збільшили масштаби інвестицій в Україні, а 42% інвестували на тому ж рівні. У 2016 році 94% компаній, що взяли участь в опитуванні, не виводили інвестиції і 95% не планують цього робити й у 2017 році. Для порівняння: у кризовому 2014 році 28% підприємств довелось припинити діяльність певних напрямів свого бізнесу в Україні.
«За останні два роки ми бачимо в Україні більше змін та перетворень, ніж, мабуть, впродовж 23 попередніх років. Ми віримо, що українсько-німецькі відносини сприятимуть зростанню регіонів, галузей та економіки в цілому. З моменту створення Німецько-Української промислово-торговельної палати ми поставили собі за мету стати надійним партнером як для німецьких, так і українських підприємств та справжнім помічником у розвитку економічних відносин. Саме тому ми й надалі докладатимемо зусиль, щоб інвестиції наших співвітчизників були успішними в Україні, на ринок заходили нові німецькі компанії, а українські підприємці разом з Палатою відкривали нові можливості експорту, підвищували стандарти роботи і мали більше сміливості пропонувати українські товари за межами локального ринку», – зазначив Андреас Лір, президент Німецько-Української промислово-торговельної палати.
Показовим з точки зору розвитку німецького бізнесу в Україні є зростання кількості персоналу. У 2016 році 33% компаній збільшили чисельність працівників, а на 2017 рік плани щодо залучення нових кадрів має кожна друга компанія. Така тенденція впливатиме на інші аспекти ринку праці: збільшення попиту на кваліфікованих працівників та підвищення заробітної плати, особливо в регіонах України, для яких наявність кваліфікованого персоналу буде в майбутньому одним із чинників конкурентоспроможності.
Позитивні тенденції в Україні підсилюються за рахунок зовнішньоторговельних відносин між двома країнами. За останні п’ять років структура експорту українських товарів значно змінилася. Якщо у 2012 році 29,2% експорту припадали на металургійні вироби (перш за все сиру сталь), то у 2016 році основними галузями стали автомобільні комплектуючі (24,7%) та сільськогосподарські вироби (10,7%), тоді як метали опустилися на третю сходинку (9,6%). Зміцнили позиції та увійшли до п’ятірки основних експортних секторів готовий одяг (9,2%) та перероблена харчова і фуражна продукція (7,6%).
«Сьогодні ми бачимо не тільки позитивний розвиток економічних стосунків України з Німеччиною, але й очевидний зсув українського експорту з енергоємної важкої до легкої промисловості. Українські підприємці здатні виготовляти високоякісні компоненти до автівок, взуття чи сукні, а Німеччина вже стала для декотрих із них ринком збуту і чудовою «точкою входу» на великий ринок ЄС, що відкриває широкі перспективи майбутніх досягнень», – підкреслив Александер Маркус, голова правління Палати.
Зростання експорту продукції легкої промисловості й сільського господарства в Україні є важливим фактором розвитку малого й середнього підприємництва, запровадження стандартів виробництва й відкритої конкуренції, притаманних економікам ЄС.
|
Новости рубрики:
Réglementation de Telegram en Ukraine : position du DIU
Квіти у сучасній архітектурі: зелений тренд у дизайні будівель Як продовжити бронювання працівників на підприємстві? Выгодные отличия двухслойных бумажных стаканчиков Les réserves internationales de l'Ukraine ont diminué jusqu'à 42,4 milliards de dollars Avantages pour les entrepreneurs de Kharkiv : comment cela affectera le budget de la ville Коворкінг та цифрові номади: як працювати віддалено в зручних умовах Knauf quitte le marché russe après le scandale de Mariupol |