В Україні стартує інформаційна кампанія для підвищення безпеки дорожнього руху.
2 серпня 2017 року в Києві оголосили про старт Національної інформаційної кампанії H-Road, спрямованої на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання ПДР. Ініціатор проекту компанія «Хюндай Мотор Україна» презентувала деталі кампанії, а Патрульна поліція України надала актуальну інформацію про ситуацію на дорогах країни та шляхи її покращення.
У рамках 6-місячної кампанії буде реалізований комплекс заходів в медіа. Для розповсюдження через різні медіаканали вже розроблені інформаційні матеріали в сучасному і зрозумілому форматі – інфографіка, відео, статті для друкованих ЗМІ та онлайн-видань, плакати; заплановані онлайн-опитування та активності в соціальних мережах.
Безпека дорожнього руху – надзвичайно актуальна тема для України. Рівень смертності та травматизму внаслідок ДТП в нашій країні – найвищий серед країн Європи. Актуальність проблеми визнано на державному рівні. Для її розв’язання затверджено Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року. Одним із важливих напрямків реалізації Стратегії визначено проведення соціальних кампаній для інформування населення і підвищення культури поведінки на дорогах.
Олексій Білошицький, Перший заступник начальника Патрульної поліції України підкреслив: «Найчастіше причинами ДТП з потерпілими у 2017 році були порушення правил маневрування, недодержання дистанції та перевищення швидкості. Ми розраховуємо, що Дорожній патрульній поліції вдасться вплинути на поведінку громадян і покращити ситуацію. Однак головною умовою безпеки на наших дорогах залишається особиста відповідальність кожного за дотримання ПДР й усвідомлення, що це життєво необхідно».
Національна інформаційна кампанія H-Road, ініційована компанією «Хюндай Мотор Україна», стане важливим елементом програми дій для покращення ситуації на українських дорогах. Проект, партнером якого став Національний комітет спорту інвалідів України, триватиме з серпня по грудень 2017 року і охоплюватиме всіх учасників дорожнього руху. Патрульна поліція України підтримала ідею кампанії та, в якості експерта, залучиться до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху.
«Ми розділяємо прагнення активістів і державних органів змінити ситуацію на дорогах. Інформування громадян – чи не найголовніший крок на шляху до безпеки руху. Перший етап H-Road, проведений у 2016 році для водіїв, засвідчив, що ініціатива ефективна. Цього року ми розширюємо аудиторію і ставимо за мету привернути увагу всіх учасників дорожнього руху», – повідомив генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський.
Засвідчити власну позицію щодо дотримання ПДР зможе кожен українець. Для цього були розроблені міні-стікери для транспортних засобів, брелоки, браслети та блокноти із символікою соціальної кампанії, які можна буде придбати в дилерських салонах Хюндай.
H-Road виконуватиме не лише важливу соціальну місію, а й благодійну. До виготовлення аксесуарів кампанії залучать людей з інвалідністю, що дозволить забезпечити їх роботою, а всі кошти, зібрані від продажу стікерів та аксесуарів H-Road, передадуть для підготовки спортсменів національної паралімпійської збірної України до наступних Паралімпійських ігор.
«Дуже потрібний проект, адже ДТП, на жаль, часто є причиною інвалідизації. Вдячні організаторам, партнерам і учасникам H-Road за підтримку національної паралімпійської збірної команди України з зимових видів спорту на їх шляху до участі у Паралімпіаді-2018», – сказала Оксана Скугарева, віце-президент Національного комітету спорту інвалідів України.
|
Новости рубрики:
Квіти у сучасній архітектурі: зелений тренд у дизайні будівель
Як продовжити бронювання працівників на підприємстві? Выгодные отличия двухслойных бумажных стаканчиков Les réserves internationales de l'Ukraine ont diminué jusqu'à 42,4 milliards de dollars Avantages pour les entrepreneurs de Kharkiv : comment cela affectera le budget de la ville Коворкінг та цифрові номади: як працювати віддалено в зручних умовах Knauf quitte le marché russe après le scandale de Mariupol Как выбрать мебель для переговорной комнаты или конференц зала |