
03 апр, 17:30
[398282](220x123).jpeg)
Президент підписав законопроєкт 8172 про використання електросамокатів та іншого легкого електротранспорту.
Координатор U-Cycle Богдан Лепявко зазначає, що в цьому законі врахували рекомендації, напрацьовані велоспільнотою.
Законопроєкт розділяє легкі електричні транспортні засоби на дві категорії:
ті, що мають від одного колеса, електродвигун потужністю до 1000 Вт, і розвивають максимальну швидкість до 25 км/год. Їх визначають як "легкий персональний електричний транспортний засіб" (всі прокатні самокати підпадають під цю категорію);
ті, що можуть їхати зі швидкістю 10-50 км/год і мають від двох коліс. Це визначається як "низькошвидкісний легкий електричний транспортний засіб".
За словами Богдана, ті пристрої, які їдуть з більшою швидкістю ніж 50 км/год не підпадають в ці категорії, ймовірно, вони розглядатимуться, як мотоцикли.
"Існування визначення вже однозначно представляє ці пристрої як транспортні засоби й в разі будь-яких пригод користувач такого пристрою вже 100% водій ТЗ, а не пішохід. Це значно спрощує трактування і знімає ряд казусів та питань, які вже встигли виникнути й широко обговорювалися", — зазначає Лепявко.
На його думку, наступним кроком мають стати зміни до правил дорожнього руху.
"Якщо продовжувати слідувати європейському досвіду, то пристрої з найнижчої категорії прирівнюються до велосипедів, вищі — до мопедів. Іноді можуть робити якісь винятки (наприклад, рух по тротуарах з додатковим обмеженням швидкості), — але навіть це вже не так страшно, коли є отаке розділення, бо очевидно, що пристроїв, швидших за 25 км/год, на тротуарах вже точно не буде", — додає Богдан.
Софія Король
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/545294.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua