
31 окт, 15:00
.jpeg)
Аналітики вважають, що більшість проєктів у сфері бізнесу метавсесвіту закриються до 2025 року. Віра Марка Цукерберга в метавсесвіт залишається непохитною, але не всі поділяють його переконання, що це бачення віртуальної/змішаної реальності є майбутнім того, як ми працюємо та граємо в Інтернеті. Однією з таких є фірма з дослідження ринку Canalys, яка прогнозує, що більшість бізнес-проєктів у метапросторі закриються до 2025 року.
Reality Labs, підрозділ, зосереджений на апаратному забезпеченні Meta і прагненнях метапростору, втратив близько $16 млрд з початку минулого року і в результаті скорочує виробництво. Але Цукерберг все ще вірить, що метапростір з часом принесе сотні мільярдів, якщо не трильйони доларів. І це попри скептицизм, який поділяють і деякі співробітники Меta.
The Register повідомляє, що компанія Canalys знаходиться в таборі скептиків. Метью Болл, головний аналітик компанії, запитав: «Чи є метамережа наступною цифровою межею або роздутою грошовою ямою? Десятки мільярдів доларів вже інвестовано, витрати та затримки власного прогресу Меta є барометром».
Болл зробив гарне зауваження щодо впливу поточного глобального економічного клімату на метавсесвіт. Зі зростанням інфляції та втратою робочих місць багато людей намагаються звести кінці з кінцями, коли справа доходить до повсякденних витрат на проживання, тому інвестування у віртуальні предмети, такі як NFT, навряд чи буде спокусою. Болл визнав, що ігри — це одна з областей, де метапростір може знайти успіх, як і «розваги для дорослих», але бізнес-сектор боротиметься.
Проте, великі компанії, такі як Microsoft, NVIDIA, Apple і Google, продовжують інвестувати в метапростір. За оцінками консультантів, в платформу вже вкладено $177 млрд, а до 2030 року ця цифра може досягти від $5 до $13 трлн.
Конкурентний дослідницький гігант Gartner оптимістичніше дивиться на метапростір. Він вважає, що до 2026 року чверть світу витрачатиме щонайменше одну годину на день на покупки, роботу, спілкування або навчання у віртуальному світі, а 30% організацій пропонуватимуть продукти або послуги в цьому цифровому ландшафті.
Інф. finance.ua
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/536181.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua