01 июн, 09:15
З початку війни проти України, російська транспортна система опинилася в ізоляції. «АвтоВАЗ» економить на безпеці машин та екології, літати пасажирам запропонували на радянських літаках, а вагони РЗ стануть дорожчими і гіршими за якістю. Ситуацію докладно описує The Insider у матеріалі, пише УНН.
Деталі
Як зазначається, російський автопром одним із перших відреагував на війну. Через кілька днів після 24 лютого «АвтоВАЗ» оголосив про тимчасове припинення виробництва. Вся справа в нестачі комплектуючих без напівпровідників та інших компонентів неможливо випускати автомобілі.
Зазначається, що на сьогодні концерн намагається знайти заміну імпортним запчастинам та відновити ланцюжок поставок, а співробітників відправляють у корпоративну відпустку.
Крім того, російський Мінпромторг вже розробив новий технічний регламент, який знижує вимоги до безпеки автомобілів.
За даними джерел Autonews.ru, якщо ситуація не зміниться, завод теоретично зможе продовжити випускати тільки Lada Granta, Lada Largus та Niva Legend з механічними коробками передач без систем ABS (антиблокувальна система), ESP (Електронна система динамічної стабілізації автомобіля) та звичного набору подушок безпеки.
Під санкційний удар у росії потрапила й екологія. Влада може тимчасово дозволити випускати машини всіх екологічних класів, включаючи «Євро-0», тобто по суті концерни вже зібрали кілька тисяч таких машин, що не відповідають чинному стандарту «Євро-5», повідомляє «Коммерсантъ».
Згідно з чинним технічним регламентом Митного союзу, в обіг повинні випускатися лише автомобілі класу «Євро-5» і вище. Але з цим виникли складнощі після припинення систем управління все з тим же двигуном Bosch, який регулює рівень викидів.
Також зазначається, що практично одразу після військового вторгнення росії в Україну Європа повністю закрилася від російських літаків та заборонила продавати, прямо чи опосередковано, товари та технології для використання в авіації чи космічній сфері. Йдеться, зокрема, про літаки. За оцінкою глави галузевого порталу Avia.ru Романа Гусарова, близько 90% літаків російських компаній належать лізинговим компаніям із США та Європи. Міністр транспорту рф Віталій Савельєв заявив, що російські перевізники втратили майже 80 літаків, які вже встигли заарештувати за кордоном.
Видання зазначає, що, крім експлуатації іноземних судів у росії згадали про можливість літати на своїх. Держава виділить субсидії на відновлення пасажирських та вантажних літаків Ту-204, Іл-96 та Ан-124, що належать Об'єднаній авіабудівній корпорації. Тобто для польотів буде задіяно проекти судів, розроблені ще в СРСР.
Нагадаємо
Як писав УНН, компанія "Сіменс мобільність" з 13 травня розірвала сервісні договори на техобслуговування з компанією РЖД.
Саша Картер
Джерело: УНН
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/526625.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua