Mastercard розширює перелік консалтингових послуг щодо криптовалют, відкритого банкінгу та ESG

18 фев, 09:45

Компанія Mastercard оголосила про розширення консалтингового напряму бізнесу, виходячи за рамки платежів. Серед нових консалтингових практик компанії – відкритий банкінг, відкриті дані, криптовалюти та цифрові валюти, а також питання екологічного, соціального та корпоративного управління (ESG).

Про це Finance.ua розповіли у пресслужбі Mastercard.

Завдяки новим практикам Mastercard продовжить застосовувати інтегрований підхід, що включає найкращі аналітику, послуги, а також інструменти та активи, як-от Ciphertrace, Finicity та Aiia, Cyber Quant та Priceless Planet Coalition, щоб приймати досконаліші рішення з кращими результатами в усіх аспектах бізнес-діяльності клієнта.

Підвищення цінності для споживачів та бізнесу за допомогою Open Banking. Відкритий банкінг фокусується на інтересах бізнесу й споживачів з погляду того, де та як використовують їхні фінансові дані, а також розширює доступ до послуг, яких вони потребують. Щоб допомогти бізнесам ефективно впроваджувати відкритий банкінг, фахівці Mastercard застосовують аналітичні дані, консалтинг й послуги з розробки продуктових пропозицій згідно з Принципами відповідальної роботи з даними Mastercard.

Допомога банкам у впровадженні цифрових валют. Консультаційні послуги Mastercard для банків і торговців охоплюють широкий спектр питань щодо цифрових валют: від навчання на ранній стадії, оцінки ризиків, розробки стратегії роботи з криптовалютою й випуску NFT до криптовалютних карток та створення криптовалютних програм лояльності. Mastercard розвиває партнерство з бізнесами-експертами в галузі цифрових технологій, які пропонують кращі рішення для криптовалют. Компанія сприяє розширенню фінтех-сектора на нових ринках, працюючи над стратегією запуску та комерціалізації. Наприклад, один із напрямів діяльності — допомога центральним банкам у вивченні дизайну й випуску національної цифрової валюти на тестовій платформі Mastercard, що дозволяє вивчати різні сценарії перед фактичним запуском на ринку та надає доступ до ґрунтовних знань щодо платіжних систем, правил і регуляції, а також управління.

Реалізація великої місії компанії. Споживачі досягли безпрецедентного рівня соціальної й екологічної обізнаності щодо продуктів і брендів, якими вони користуються. Консультанти Mastercard допомагають компаніям краще зрозуміти, що це означає для їхнього бізнесу, і врешті інтегрувати ці знання у дієві стратегії, які поєднують велику місію та бізнес-цілі.

Инф. finance.ua


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/520992.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua