03 фев, 14:30
Meta повідомила про перше квартальне зниження кількості щоденних користувачів соцмережі Facebook у всьому світі, пише The Verge. Компанія також звітувала про зниження показників зростання реклами, через що її акції впали приблизно на 20%.
Зростання користувачів Facebook, Instagram і WhatsApp у минулому кварталі практично не змінилося, Facebook втратив приблизно 1 млн щоденних користувачів у Північній Америці, де він заробляв найбільше грошей на рекламі. Це падіння призвело до загального скорочення щоденних користувачів соцмережі у світі та стало першим послідовним зниженням популярності Facebook в історії, підтвердили в компанії.
У The Verge зазначають, що ребрендингу Facebook у Meta виявилося замало для відволікання інвесторів від проблем компанії. Падіння числа щоденних користувачів з 1,93 млрд до 1,929 млрд у попередньому кварталі, ймовірно, показує висхідну неактуальність Facebook для молоді. Meta не розкриває кількість користувачів Instagram, але щоденна кількість користувачів у всіх додатках компанії ледве збільшилася до 2,82 млрд, додавши лише 10 млн користувачів з третього кварталу.
Водночас Meta все ще дуже прибуткова: у 2021 році вона отримала близько $40 млрд прибутку, в основному коштом реклами. Проте компанія втрачає мільярди доларів на Reality Labs – підрозділі, який відповідає за гарнітуру Quest VR, програмне забезпечення VR, майбутні окуляри AR та інші проєкти, пов'язані з метавсесвітом. Цей підрозділ втратив $10,2 млрд у 2021 році та повідомив про доходи в $2,3 млрд.
Лев Шевченко
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/520126.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua