УСПП: ситуація із «Новою поштою» показує недосконалість системи перевірок і штрафів бізнесу

12 июл, 09:06

У діловому союзі назвали неадекватною суму штрафу, виписаній компанії «Нова пошта» Державною продовольчою споживчою службою. Його сума становить 325,85 млн. гривень за, цитуємо, «перешкоджання перевірці».  Водночас, компанія зазначила, що перевірка проходила із порушеннями.

Пізніше сама Держпродспоживслужба, після звернення НП до суду, запевнила, що штраф буде скасований.

«Ми  разом з іншими діловими об’єднаннями доклали зусиль задля ухвалення закону проти «масок-шоу», тепер новим інструментом для «кошмарення» бізнесу стануть перевірки і штрафи? Штраф має бути пропорційним порушенням, а сам факт порушення – доведений у судовому порядку. Закликаємо Мінекономіки та регуляторні органи не просто розглянути цей окремий абсурдний випадок, але й сформувати чіткий прозорий механізм перевірок», - наголосив президент УСПП Анатолій Кінах.

 «Нова пошта» - велика компанія, що може надати розголосу такій ситуації. А що робити малому і середньому бізнесу? У кого немає медіапідтримки, команди юристів тощо? Тому рішення повинні прийматися комплексно –  всі прогалини в законодавстві потребують удосконалення, а високі штрафи – призначатися тільки за факт порушення, доведений в суді»,- підсумували в діловому союзі.

Експерти УСПП додали, що подібні невмотивовані дії дискредитують діалог влади і бізнесу, негативно впливають на діловий та інвестиційний клімат.


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/507837.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua