Як вибрати дієвий метод зовнішньої реклами

08 июн, 15:46

Зовнішня реклама, представлена текстової та графічної інформацією, розміщується на різних елементах вуличних конструкцій. Вона швидко привертає до себе увагу, бо працює на візуальне сприйняття. Її ефективність зумовлена можливістю охопити більшу аудиторію, перебуваючи завжди в полі зору. Щоб зовнішня реклама працювала, слід враховувати особливості її розміщення.

Види зовнішньої реклами

Існують різноманітні формати вивісок, нижче перераховані найбільш дієві з них.

  1. Лайтбокс (Light Box) - це світловий короб, найбільш ефективний в нічний час, бо красиво підсвічує рекламну інформацію. Може бути двостороннім і одностороннім. Розміщується на будівлі, яке рекламує, або окремо від нього.
  2. Ситилайт (англ. Citylight - міське освітлення). Являє собою лайтбокс, розміщений у жвавій ділянці міста: уздовж траси, тротуару, на зупинках, в парках.Брандмауер. Являє собою великий настінний банер, розміщений на фасаді будівлі. Завдяки формату дозволяє зацікавити велику аудиторію.
  3. Скролл. Являє собою високу опору з широким екраном. Кермовий механізм забезпечує постійну зміну інформаційних постерів всередині.
  4. Призматрон працює за принципом жалюзі. Картинка змінюється при одночасному повороті вертикальних смуг. Розрахований до 3 постерів.
  5. Білборд є широкоформатний щит на високій опорі. Видно здалеку, тому встановлюється уздовж траси, транспортної розв'язки.
  6. Брендоване авто. Це сучасний метод реклами, розміщеної на рухомому транспорті, в тому числі громадському. Дозволяє охопити більшу аудиторію при низьких витратах.

Зовнішня реклама може бути встановлена ​​тимчасово або стаціонарно.

Изготовление рекламных вывесок в Києві вимагає креативного підходу. Реклама повинна бути яскрава, лаконічна, але інформативна. Така, щоб досить було погляду побіжно, щоб вона зачепила.

Ефективні методи впливу зовнішньої реклами

Прийоми, які допоможуть зробити зовнішню рекламу максимально ефективною:

Вона повинна нести особисте звернення.

Добре працює зовнішня реклама, що викликає емоції. Це може бути шок або гумор, головне щоб контент відповідав ідеї. Основна її мета - породжувати інтерес, зацікавити аудиторію придбати товар або послугу.

Вона повинна нести особисте звернення.

Добре працює зовнішня реклама, що викликає емоції. Це може бути шок або гумор, головне щоб контентвідповідав ідеї. Основна її мета - породжувати інтерес, зацікавити аудиторію придбати товар або послугу.


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/505834.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua