Порт «НІКА-ТЕРА» відновив перевалку азотних добрив

10 июн, 16:35

«Морський спеціалізований порт НІКА-ТЕРА», що входить в Group DF, відновив перевалку азотних добрив. Зокрема, на третьому вантажному районі порту було успішно завантажено два судна з аміачною селітрою українського виробництва. Експортну партію відправлено на ринки Індії та Туреччини.
 
«Вперше за останні п'ять років через наш порт знову розпочав перевалку азотних добрив, – прокоментував начальник порту« МСП НІКА-ТЕРА Алім Агакішіев. – Я дуже сподіваюся на подальше зростання виробництва в хімічній галузі України та на відповідне зростання експорту. На скільки я розумію, зростання або падіння хімії зараз буде дуже залежати від того, на скільки Уряд і ММКТ зможе ефективно захистити український ринок азотних добрив та українських хіміків. При зростанні обсягів виробництва мінеральних добрив і зростанні експорту, українські порти зможуть краще завантажити свої потужності і відповідно зможуть більше заробляти».
 
За словами Аліма Агакішиєва своєчасна модернізація та оновлення техніки дозволили порту досягнути дуже високих темпів обробки вантажів.
 
Наприклад, технологічний цикл з перевалки першої в 2020 році партії аміачної селітри складався з 4х етапів та виглядав таким чином:
•1 етап. Прибуття аміачної селітри в напіввагонах в порт. (Упаковка - м'які контейнери (біг-беги) вагою по 1 тонні)
•2 етап. Розвантаження біг-бегів з вагонів (використовуються телескопічні маніпулятори Sennebogen і Fuchs)
•3 етап. Складування контейнерів на дерев'яні піддони в чотири яруси (використовуються навантажувачі Toyota).
•4 етап. Преревантаження добрив безпосередньо в трюми судна (використовуються портальні крани GANZ і телескопічні вилочні навантажувачі Telehandler).
 
«На всіх етапах обробки вантажів, порт вже використовує найсучаснішу техніку. Саме тому, ми здатні забезпечити велику швидкість перевалки. В цьому наша конкурентна перевага », –наголосив керівник порту.

Порт «НІКА-ТЕРА» розташований в Миколаївській області та володіє 8 комерційними причалами, довжиною близько 1900 п. м. До складу порту входять чотири спеціалізованих комплексів (вантажних районів): зерновий комплекс, комплекс з перевалки мінеральних добрив, зернових и шроту, комплекс з перевалки сипучих вантажів та комплекс з перевалки наливних вантажів.
 
В 2019 році термінал прийняв 410 суден, перевантаживши 8,637 млн ​​т вантажів. У порівнянні з 2018 роком зростання обсягів перевалки склало 2,8 млн т або 48%. За підсумками першого кварталу 2020 року порт обробив 1,87 млн ​​т вантажів, що на 1,5% більше показника аналогічного періоду 2019 року.


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/484055.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua