Щодня спілкуйся безкоштовно!

21 фев, 09:45

Акція триває з 3 лютого до 31 березня 2006 року включно.

Умови акції:

Автоматично та безкоштовно в акції беруть участь усі абоненти тарифних планів «Стандарт», «Плюс», «Хвилина» та «СуперДинамічний» які підключаться до мережі в період проведення акції (крім абонентів, які активують «акційний» пакет, розповсюджуваний за умовами інших акцій ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем.»). 

Абоненти, які підключились до тарифних планів ACE&BASE «Стандарт» та «Плюс» щоденно одержують одну безкоштовну хвилину* на вихідні дзвінки. Абоненти приймають участь в акції починаючи з наступного дня після підключення, про що повідомляються за допомогою текстового повідомлення (SMS). Безкоштовні хвилини нараховуються починаючи з дня участі в акції до 31 травня 2006 року включно.

Всі нові ACE&BASE, що підключились до тарифних планів «СТАНДАРТ» та «ПЛЮС» в період з 10 лютого по 31 березня 2006 р., додатково до умов акції «Щодня спілкуйся безкоштовно», отримують можливість замовити послугу «2 по 0,02» на акційних умовах:

Дзвінки на обрані номери – 0,02 грн. за хвилину (включаючи 20% ПДВ)

Вихідні SMS повідомлення на обрані номери – 0,02 грн. (включаючи 20% ПДВ)

Кількість обраних номерів – 2

Плата за з'єднання – 0,27 грн. (включаючи 20% ПДВ)

Вартість активації послуги – 10 грн. (включаючи 20% ПДВ)

Послугу можна замовити до 5 квітня 2006 року включно. Замовити послугу можна тільки після підключення до умов акції «Щодня спілкуйся безкоштовно».

Абоненти, що активували послугу «2 по 0,02», можуть змінювати обрані номери. Вартість зміни одного обраного номеру – 5,00 грн. (включаючи 20% ПДВ).

Термін дії послуги «2 по 0,02» – до 31 грудня 2006 року включно. З 01 січня 2007 року умови тарифікації послуги встановлюються у відповідності умовам тарифікації послуги «Завжди Разом».

Для абонентів тарифного плану «Плюс» доплата за вхідні дзвінки отримані з використанням акційної послуги «2 по 0,02» не нараховується.

Абоненти, які обрали контрактні тарифні плани «Хвилина» та «СуперДинамічний», а також існуючи абоненти, що замовили участь в акції, отримують наступну кількість безкоштовних хвилин* на вихідні дзвінки:

          - 25 хвилин у лютому 2006 р.

          - 31 хвилину у березні 2006 р.

          - 30 хвилин у квітні 2006 р.

          - 31 хвилину у травні 2006 р.

Підключення нових абонентів до умов акції відбувається до 11:00 наступного дня після підключення до мережі Київстар; існуючи абоненти підключаються до 11:00 наступного дня після замовлення на IVR.

Кількість безкоштовних хвилин*, що нараховується в перший місяць підключення абонента, дорівнює кількості повних днів, що залишились до кінця поточного місяця з дня підключення абонента до умов акції. Перша частина безкоштовних хвилин* нараховується одразу після підключення абонента до умов акції. В подальшому нарахування безкоштовних хвилин відбувається 1-го числа місяця.

Безкоштовні хвилини* не накопичуються. Якщо абонент не використав нараховані безкоштовні хвилини* на протязі календарного місяця в який вони були нарахуванні, то безкоштовні хвилини* анулюються.

Всі існуючі абоненти тарифних планів «Стандарт», «Плюс», «Хвилина» та «СуперДинамічний» які підключилися до проведення акції та абоненти, які активують «акційний» стартовий пакет під час її проведення, можуть замовити участь в акції за номером 477 (дзвінки безкоштовні). Вартість замовлення – 30,00 грн. (включаючи ПДВ та не включаючи збір до ПФ).

Умови використання безкоштовних хвилин:

1. Безкоштовні хвилини використовуються:

на дзвінки на номери абонентів «Київстар», ACE&BASE і DJUICE;

на номери інших мобільних операторів у межах України;

на міські телефони у межах України.

2. Безкоштовні хвилини не поширюються:

на дзвінки на номери послуги «Улюблені номера», «Коло Друзів», «Завжди разом» та «2 по 0,02»;

на вихідні міжнародні дзвінки та на вихідні та вхідні дзвінки у міжнародному роумінгу;

на вихідні дзвінки на номери інформаційно-розважальних послуг (послуги контент-провайдерів);

на дзвінки на номери 8-800-50ХХХХХ, 8-900-ХХХХХХХ та 8-703-ХХХХХХХ;

на дзвінки на номери послуги «Голосова Пошта» (775, 779, 777, +38067771, +38067775, +38067779, +38067777, +380672222775, +380672222779, +380672222777, +380672222771);

при користуванні послугами «СтарПорт» та «СтарІнет» (дзвінки на номери 900 та 901, +380672222900, +380672222901);

для передачі даних та факсів;

Зверніть увагу! 

Плата за з’єднання при використанні безкоштовних хвилин не нараховується.

Безкоштовні хвилини для тарифних планів «Стандарт» і «Плюс» не накопичуються.

В тарифних планах «Стандарт» і «Плюс» невикористана протягом доби безкоштовна хвилина на розмови анулюється в 23:59 поточного дня та в 00:01 нараховується нова хвилина для використання протягом наступного дня.

Абоненти беруть участь в акції, починаючи з наступного після підключення дня, про що будуть повідомлені за допомогою SMS.

Бонусні хвилини не враховуються в накопиченні хвилин для надання знижки у тарифному плані «Супердинамічний».

При отриманні вхідного дзвінка абонентом тарифного плану «Плюс» від абонента, що використовує безкоштовні хвилини по цій акції, доплата абоненту тарифного плану «Плюс» не здійснюється.

Абоненти можуть самостійно перевірити кількість безкоштовних хвилин, що залишилися, використовуючи USSD команду *111# (виклик).

Абоненти, що приймали участь в осінній акції або новорічній акції, можуть прийняти участь в весняній акції лише у випадку, якщо вони відмовляться від умов осінній та новорічній акції.

Інф. Кyivstar.net

 


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/46496.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua