АМКУ наполягає на єдиному порядку перерахунків за неякісні житлово-комунальні послуги

02 фев, 10:19

За сприяння Антимонопольного комітету України у 2005 році житлово-комунальними підприємствами шляхом перерахунків повернуто населенню понад 190 млн. гривень.

Так, результати дослідження Комітету засвідчили, що монополісти  у сфері ЖКГ продовжують неправомірно стягувати зі споживачів плату за неякісні та надані в неповному обсязі послуги теплопостачання, водопостачання та водовідведення.

Через відсутність нормативно врегульованого порядку перерахунків, деякі споживачі сплачують за неякісну послугу, як за якісну, а окремі житлово-комунальні підприємства відповідні перерахунки за власною ініціативою не проводять взагалі або проводять частково.

В результаті роботи Комітету, найбільші перерахунки зроблено в Криму, Донецькій, Дніпропетровській та Одеській областях. Як приклад, тільки на Одещині споживачам перераховано понад 20 млн. грн.

Всього ж у минулому році органами Комітету доведено до логічного завершення понад 60 справ у сфері ЖКГ, порушників притягнуто до відповідальності. Органам місцевого самоврядування надано понад 90 обов’язкових до розгляду рекомендацій.

«Житлово-комунальна сфера залишається найбільш соціально болючою, а відсутність єдиного загальнодержавного порядку здійснення перерахунків є однією з головних проблем. Ось чому ми наполягаємо на запровадженні звірок і перерахунків населенню по закінченню опалювального сезону, введенні автоматизованих систем контролю та фіксації якісних й кількісних параметрів послуг. Адже ці заходи є складовою системної роботи із реального запровадження повноцінної й комплексної реформи ЖКГ, на якій нещодавно акцентував увагу Президент України. І зі своїми пропозиціями ми знову звертаємось до відповідних органів влади», - підсумував Голова Антимонопольного комітету України Олексій Костусєв.

Прес-служба АМКУ


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/44751.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua