Як обрати лікаря?

28 мар, 12:00

Відтепер кожен може обирати терапевта, педіатра або сімейного лікаря у будь-якому закладі первинної допомоги незалежно від місця проживання або прописки та підписати з ним декларацію за умови, що обраний пацієнтами заклад вже підключений до системи «Електронне здоров'я». Впізнати заклад, де вже можна підписати декларацію, можна за наліпкою «Тут можна обрати свого лікаря».
Обирати лікаря пацієнти можуть, посилаючись на власний досвід обслуговування у лікаря, на поради родичів/друзів/знайомих. Також пацієнти можуть відвідувати найближчі заклади та дізнаватись про лікарів там.
Головне – пам’ятати: пацієнтам не потрібно звертатись до лікаря «строго за пропискою» - можна обирати лікаря, який працює біля дому, роботи тощо.
Як укласти декларацію?
З 2 квітня розпочинається національна кампанія «Лікар для кожної сім’ї», коли кожен зможе підписати декларацію з сімейним лікарем, терапевтом чи педіатром, якого вони обрали.
Для того, щоб підписати декларацію необхідно:
Обрати заклад чи лікаря для обслуговування;
Перевірити, чи можна в обраному медичному закладі підписати декларацію – заклади, які вже можуть підписувати декларації з пацієнтами, можна буде впізнати за спеціальною наліпкою «Тут можна обрати свого лікаря»;
Взяти з собою всі необхідні документи для підписання декларації – паспорт, ідентифікаційний код, а також мобільний телефон. Якщо потрібно підписати декларацію для дитини до 14 років — необхідно також свідоцтво про народження дитини;
Звернутись у реєстратуру медзакладу та повідомити про бажання підписати декларацію;
Уповноважений працівник медзакладу (працівник реєстратури, медсестра або лікар) введе дані пацієнтів в електронну систему, після чого на мобільний надійде СМС з кодом, який потрібно повідомити працівнику закладу;
Уповноважений працівник роздрукує з електронної системи дві копії декларації з даними, які необхідно підписати після перевірки на правильність записаних даних – одну з копій пацієнт забирає з собою, інша лишається у закладі.
 
Порядок надання первинної медичної допомоги
МОЗ затвердив Порядок надання первинної медичної допомоги Наказом №504 «Про затвердження порядку надання  первинної медичної допомоги». Таким чином, в рамках Наказу сімейні лікарі, терапевти та педіатри надаватимуть наступні послуги пацієнтам:
Спостереження за станом здоров’я, визначення діагнозів, лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєння, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;
Ведення пацієнтів з хронічними захворюваннями;
Надання направлення до фахівців вторинної чи третинної допомоги;
Надання невідкладної допомоги при гострому розладі фізичного чи психічного здоров’я, якщо не потрібно екстреної, спеціалізованої або високоспеціалізованої меддопомоги;
Виявлення факторів ризиків для здоров’я;
Спостереження за здоровою дитиною, неускладненою вагітністю і надання окремих послуг паліативної допомоги;
Оформлення та видача довідок, листків непрацездатності, направлень для проходження медико-соціальної експертизи тощо.
Кількість пацієнтів, що може обслуговувати:
Сімейний лікар – 1 800 пацієнтів
Терапевт – 2 000 пацієнтів
Педіатр – 900 пацієнтів
В сільській місцевості кількість пацієнтів може перевищувати норму через соціально-демографічні, інфраструктурні та інші особливості території.
Згідно з Порядком лікарі будуть здійснювати виїзди додому до пацієнта, але рішення про виїзд на виклик до пацієнта приймає лікар.
Записуватись на прийом до лікаря можна декількома шляхами: особисто, телефоном, електронною поштою чи іншими доступними засобами – в реєстратурі медичного закладу або за допомогою електронного Сервісу Helsi – на сайті або через кол-центр.


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/434596.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua