
07 ноя, 08:45
Проблема з проходженням кордону з Польщею - не нова. Але останнім часом автобусні перевізники стикаються з нею більш гостро. Це негативно впливає в більшій мірі на репутацію самої компанії, так як подібні збої призводять до порушення графіку руху і пасажири звинувачують в цьому саме компанію перевізника.
Такі дії, а також відсутність інформаційної підтримки з боку Міграційних служб, куди саме людина може звертатися у випадку некомпетентної поведінки представників цих служб - відсутня. Гаряча лінія як польської, так і української сторони – «не жива». На даний момент в середньому на таких прикордонних пунктах, як Зосін і Дорогуйск, почастішали випадки огляду пасажирів. Кожен пасажир його має пройти в обов’язковому порядку. А це близько 6-18 годин на кордоні! Також варто зауважити, що дана процедура не відповідає шанобливому ставленню до самих громадян України і демонструє негативне та принизливе ставлення з боку сусідньої держави. Причини таких дій залишаються без пояснень самими прикордонниками.
Порушення графіку руху автобусів, негативне ставлення до самої компанії у пасажирів, фінансові збитки компанії з вини прикордонних служб - це все відповідальність компанії перевізника, яка проводить близько 7-8 рейсів на день, податки з яких оплачуються в казну кожної із цих держав, але частина з них чомусь не прокриває витрати на утримання додаткових прикордонних пунктів.
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/425789.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua