15 мар, 08:36
УАВПП звернулася до керівника «Укрпошти» з вимогою розслідувати випадок не доставки екземплярів передплаченої газети та вжити заходів для налагодження якісної та вчасної доставки видання передплатнику. Приводом до цього стала скарга читачки Полтавської обласної газети «Події та коментарі».
Як зазначає редакція газети «Події та коментарі», у лютому 2016 року вони отримали скаргу від читачки, яка повідомила, що з початку року не отримала жодного примірника передплаченого видання. На поштовому відділенні підтвердили наявність абонентської картки, але не можуть пояснити, чому газету не було доставлено. У центрі сортування перевірка процедури отримання з друку, відрахування і відправки примірника показала, що у відділення він відправляється. Причину неотримання читачкою газети у місцевій дирекції пояснити не можуть. Тож УАВПП звернулася до Генеральної дирекції національного оператора з проханням розслідувати цей випадок та вжити заходів для налагодження вчасної та якісної доставки видання передплатниці.
Сервіс контролю якості своєї роботи УДППЗ «Укрпошта» створила, у тому числі, на вимогу видавців як необхідну складову розвитку доставки преси. Наразі УАВПП та «Укрпошта» відпрацьовують роботу цього сервісу, і випадок зі скаргою передплатниці Полтавської обласної газети «Події та коментарі» покаже, як працює система обробки скарг та вжиття заходів для виправлення знайдених помилок. УАВПП має надію, що така співпраця дозволить не просто поширити роботу цього механізму на всі друковані ЗМІ в Україні, але, в першу чергу, дозволить підвищити якість доставки преси в цілому та допоможе боротися з кожним випадком неналежної якості доставки передплати читачу.
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/388418.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua