02 сен, 10:36
Департамент містобудування та архітектури за результатами відкритих торгів уклав угоду з ПАТ «Київсоюшляхпроект» щодо розробки першої стадії проекту реконструкції Ленінградської площі та під’їзних шляхів.
За угодою ПАТ «Київсоюшляхпроект» має розробити техніко-економічне обґрунтування реконструкції Ленінградської площі до лютого 2016 року. Вартість робіт складає 800 тис. грн.
Зазначимо, що у 2006 році інститутом «Київдормістпроект» було розроблено проект трирівневої транспортної розв’язки на Ленінградської площі, що включає дві естакади по чотири смуги руху, загальною довжиною понад 1, 2 км та тунель довжиною 0,4 км. Проект пройшов відповідні погодження та держекспертизу і був затверджений розпорядженням КМДА від 30 вересня 2008 року. Проте у зв’язку з затримкою початку реконструкції та зміною транспортної ситуації, зокрема, внаслідок введення в експлуатацію залізнично-автомобільного мосту через Дніпро, Департаментом було прийнято рішення переглянути даний проект.
За результатами розгляду виявлено, що транспортна схема має незадовільні рішення, зокрема, відсутні виїзди з вул. Празької на Харківське шосе та проспект Возз’єднання, а також з проспекту Миру та вул. Будівельників на проспект Гагаріна. Зупинки громадського транспорту за проектом рознесені на незадовільну відстань від Ленінградської площі та не можуть бути об’єднані у пересадковий вузол.
Затверджений проект не відповідає сучасним архітектурно-містобудівним вимогам, перерізає Ленінградську площу по діагоналі, знищуючи її громадську функцію. Такий варіант реконструкції перетворює площу на утилітарну транспортну розв’язку, на кшталт Московської площі.
Згідно договору, ПАТ «Київсоюшляхпроект» розгляне варіант трирівневої транспортної розв’язки неперервного руху з меншою кількістю та загальною площею інженерних споруд, що дозволить зберегти майже гектар площі задля розвитку публічного простору.
Нова схема передбачає організацією переважно одностороннього руху на під’їздах до площі, а прилеглі транспортні вузли за проектом будуть вирішені в одному рівні.
«Ленінградська площа – одна з найбільших площ Києва після Софіївської та Михайлівської. Її не можна перетворювати у суцільну транспортну розв’язку. Тому було обрано варіант реконструкції, який не просто ефективно вирішує транспортні проблеми, але й зберігає площу, як цілісну територію», - зазначив Сергій Целовальник.
Прес-служба Департаменту містобудування та архітектури
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/376114.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua