День Інновацій у Медіа – 2015. Три ключові висновки

30 апр, 08:46

За результатами опитування учасників конференції «День Інновацій у Медіа», яке провела Українська Асоціація Видавців (УАВПП), можна зробити наступні висновки:

Професіоналам медіа – редакторам та журналістам – суттєво не вистачає обміну досвідом. Переважна більшість опитаних відзначила, що найбільш корисним на конференції «День Інновацій в Медіа 2015» для них біли розповіді колег про досвід реалізованих проектів (середній бал 8,8 з 10). На другому місці – презентації ключових міжнародних спікерів (бал 8,45 з 10).
Більшість (9 з 10) українських редакторів та журналістів хочуть і будуть впроваджувати досвід колег, про який вони дізнались на конференції «День Інновацій у Медіа 2015». Друга за популярністю реакція на отриману інформацію – «Вивчу. Можливо, знадобиться в роботі, але ще на знаю напевне». Середня вага такої відповіді 7,1 з 10 можливих.
Проводити конференцію «День Інновацій у Медіа» колеги просять двічі на рік – 17 з 20 опитаних висловились саме за таку періодичність. Троє зазначили, що їм вистачить одного разу на рік.

Переважна більшість опитаних запропонувала власні історії проектів, досвідом реалізації яких вони охоче поділяться з колегами. Це стало дуже приємною несподіванкою, оскільки раніше більшість людей, з ким ми говорили, не називали подібних тем, а висловлювали зацікавленість лише у «послухати колег».

Таким чином, ми вже маємо 16 бажаючих поділитись досвідом на наступній конференції «День Інновацій у Медіа».

Загалом було опитано 20 осіб з 80, які брали участь у конференції. Географія – вся Україна, рід занять – журналісти, редактори, видавці, піар менеджери, контент-редатори, випускові редактори. Таким чином, стверджуємо, що результати опитування репрезентативно представляють думку учасників конференції «День Інновацій в ЗМІ 2015»

© УАВПП


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/367432.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua