У 2014 році обсяг українського ринку прямого продажу склав 4 млрд грн

03 апр, 12:01

 

 

У 2014 році індустрія прямого продажу продемонструвала стійкість до впливу економічної кризи та кращі можливості адаптації до нових умов, ніж традиційний рітейл і українська економіка загалом. За результатами року обсяг українського ринку прямого продажу склав 4 млрд грн (без ПДВ). Після складного періоду, яким для індустрії став перший квартал, гравці ринку зуміли адаптуватися до існуючих реалій, і вже в четвертому кварталі 2014 року ринок продемонстрував упевнене зростання – 4,1% порівняно з аналогічним періодом 2013 року.

 

«Прямий продаж – це приваблива в Україні й в усьому світі індустрія не лише в стабільні часи, а й під час кризи. У 2014 році наша індустрія принесла близько 900 млн грн податків до бюджетів різних рівнів в Україні. Коли йдеться про індустрію прямого продажу, ми маємо на увазі інтереси понад 1 мільйона дистриб'юторів, кожен з яких має можливість не тільки купувати продукцію високої якості, а й розвивати свій власний бізнес для отримання додаткового або основного доходу», – прокоментував Томаш Мурас, Голова Ради директорів Української асоціації прямого продажу (УАПП).

 

В Україні серед усіх товарних категорій, які продають через канал прямого продажу, найбільший попит мають косметична продукція та засоби особистої гігієни – декоративна косметика, засоби для догляду за волоссям, шкірою, ротовою порожниною, парфуми. За результатами 2014 року частка цієї продукції склала близько 2/3 ринку прямого продажу.

 

Одночасно безумовним лідером за темпами зростання в 2014 році стала категорія Wellness – товари для здорового способу життя, такі як дієтичні добавки, продукти харчування та напої для здорового способу життя, спортивне харчування. За словами пана Мураса, це зумовлено тим, що українці намагаються покращувати якість життя й активніше підтримують здоровий спосіб життя. В результаті ця категорія за рік зросла на 14,7%.

 

«Компанії прямого продажу, які представляють міжнародні бренди в Україні, у 2014 році стримували зростання цін на свою продукцію, незважаючи на девальвацію української гривні та високу інфляцію. Завдяки цьому наші товари залишалися досить привабливими для покупців. І вже наприкінці року ми спостерігали приплив нових дистриб'юторів і зростання продажу в більшості категорій. Так, у четвертому кварталі 2014 року засоби для догляду за волоссям зросли майже на 24% порівняно з аналогічним періодом попереднього року, засоби для догляду за порожниною рота – на 9%, засоби для догляду за шкірою – на 5%. Крім того, активно зростали товари для дому: побутова хімія зросла майже на 18%, товари тривалого користування – на понад 56%», – зазначивТомаш Мурас.

 

У 2014 році регіонами-лідерами з прямого продажу залишалися Київ, Дніпропетровська, Донецька, Одеська та Харківська області. При цьому найбільше зростання продажу продемонстрували такі регіони, як Закарпатська область (понад 27%), Івано-Франківська (майже 14%), Одеська та Львівська (обидві – понад 13%), Волинська та Херсонська (обидві – близько 10%) області.


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/365624.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua