Голова Рівненської облради сумнівається в законності розпорядження голови ОДА

09 дек, 11:26

Михайло Кириллов: Я буду вимагати перевірити законність розпорядження голови облдержадміністрації!

 - Я вже направив звернення до обласної державної адміністрації з проханням надати копії усіх погоджувальних документів, на підставі яких було надано дозвіл на розробку землеустрою і був погоджений сам проект. Крім того, питання законності будівництва ГЕС розглянуть депутати на постійній комісії облради з питань екології, природокористування, охорони навколишнього середовища і вже після цього я буду звертатися у всі причетні структури з вимогою перевірки законності надання дозволу на спорудження ГЕС на Случі, а також самого розпорядження голови облдержадміністрації. Якщо відверто, то про те, що фірмі, яка за інформацією ЗМІ з 90% часткою російська давали дозволи на будівництво ГЕС в мальовничому куточку Березнівщини, я вперше дізнався в п’ятницю. Вочевидь, рішення приймалися таємно і ніхто не хотів, щоб обласна рада була в курсі подібних рішень, інакше б, цих дозволів просто ніхто б не отримав, - заявив голова Рівненської обласної ради Михайло Кириллов.

Довідково: перелік пунктів, які викликають сумніви щодо законності надання дозволів під будівництво ГЕС:

У зоні негативного впливу планованої гідроелектростанції розташована низка об’єктів природно-заповідного фонду України: регіональний ландшафтний парк «Надслучанський», ландшафтний заказник місцевого значення «Соколині гори», геологічний заказник місцевого значення «Маренинсько-Устянські граніти».

Згідно «Положення про ландшафтний заказник місцевого значення «Соколині Гори"» при проектуванні малої ГЕС не був врахований п.1.7 Положення - Режим заказника «Соколині гори», який повинен враховуватися у всіх видах проектно-планової документації, а також в проектах на будівництво споруд в районі його розташування.

На території заказника «Соколині гори» забороняється:

Пункт 3.1.1 Меліоративні та будь-які інші роботи, що можуть призвести до зміни гідрологічного режиму заказника, порушення режиму природоохоронних зон та прибережних смуг;

Пункт 3.1.2 Будь-яке будівництво, не пов’язане з охороною природи заказника;

Пункт 3.1.4 Знищення та пошкодження форм рельєфу;

Пункт 3.1.5 Будь-які порушення природного стану водойм: зміна структури та конфігурації берегової лінії;

виїмка ґрунту;

Зокрема, порушуються норми ст. 3, ст. 5, ст. 9, ст. 10 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», ст. 7, ст. 9, ст. 23, 26, 28 Закону України «Про природно-заповідний фонд України».

 - не проводилася екологічна експертиза, чим порушено норми п. Д ст. 27 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»,  ч. 2 ст. 40 Закону України «Про природно-заповідний фонд України».

- оцінка впливу на навколишнє середовище, як частина проектної документації, не містила обов’язкових матеріалів оцінки впливу планованої діяльності на заповідні об’єкти (що дає підстави сумніватися в повноті і точності експертного звіту Філії ДП «Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба української державної будівельної експертизи» у Рівненській області, а також в законності дозволів, виданих на підставі звіту на виконання будівельних робіт щодо зазначеної гідроелектростанції).


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/356943.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua