Аналіз результатів анкетування учасників тренінгів для працівників органів внутрішніх справ

18 ноя, 18:11

Аналіз результатів анкетування учасників тренінгів для працівників органів внутрішніх справ

“Роль працівників органів внутрішніх справ у виборчому процесі”

 

 

Аналіз проводиться з метою визначення рівня підготовки працівників органів внутрішніх справ до участі у забезпеченні охорони виборчого процесу.

 

В анкетуванні прийняли участь 10214 респондентів, з них 23% жінок, 77% чоловіків. Розподіл відповідей на питання виглядав наступним чином:

 

 

На питання «Чи залучали Вас раніше до охорони прав громадян та громадського порядку під час виборчого процесу?»:

    1. Так - 79%
    2. Ні - 21%

На питання «Чи проходили Ви подібний тренінг для працівників органів внутрішніх справ перед виборами Президента України у травні 2014 року?»:

    1. Так - 31%
    2. Ні - 69%

На питання «Чи був для Вас сьогоднішній тренінг ефективним?»:

    1. Дуже ефективний - 42%
    2. Достатньо ефективний - 50%
    3. Недостатньо ефективний - 6%
    4. Зовсім неефективний - 2%

На питання «В якій мірі проведене КВУ навчання допомогло Вам покращити свої навички?»

    1. Дуже допомогло - 36%
    2. Неабияк допомогло - 36%
    3. Дещо допомогло - 24%
    4. Не надто допомогло - 3%
    5. Не допомогло - 2%

 

Висновоки за результатами навчання та аналізу відповідей учасників

 

  1. З урахуванням того, що майже 2/3 працівників органів внутрішніх справ до парламентських виборів 2014 р. не брали участь у тренінгах з питань їх ролі у виборчому процесі, практика проведення таких тренінгів має бути продовжена і на наступних виборах. Необхідність їх проведення зумовлена також і тим, що різні виборчі процедури регламентуються відповідними законами про вибори по-різному, в той час як парламент часто змінює правила проведення виборів вже під час перебігу виборчого процесу.

 

  1. Під час підготовки до виборів народних депутатів України тренінги проводились у надзвичайно стислий термін за декілька тижнів перед днем голосування. Відповідно, тренінгами не охоплювались ті стадії виборчого процесу, які завершились до проведення тренінгів. В перспективі навчання працівників органів внутрішніх справ має проводитись задовго до дня голосування, в ідеалі – відразу після призначення виборів.

 

  1. У 2014 році ключову роль в організації навчання працівників органів внутрішніх справ відіграв центральний апарат МВС України, Комітет виборців України та Міжнародна фундація виборчих систем. Разом з тим, з урахуванням обмежених часових можливостей у організаторів навчань не було можливості з’ясувати конкретні потреби самих працівників органів внутрішніх справ, тобто питання, яким мала бути приділена посилена увага, та питання, які мали для них більш другорядне значення. У переспективі, перед проведенням навчання з питань ролі органів внутрішніх справ у виборчому процесі варто проводити оцінювання потреб працівників міліції щодо форми і змісту навчання, та враховувати одержані пропозиції у навчальній програмі та навчальних матеріалах.

 

  1. Участь у тренінгах брали як праціники органів внутрішніх справ, які були задіяні в охороні громадського порядку на виборах, так і представники підрозділів, які провадять слідство у справах про злочини, передбачені статтями 157-160 КК України. При цьому до КК України вже на етапі проведення тренінгів було внесено кардинальні зміни щодо посилення відповідальності за злочини проти виборчих прав. У перспективі навчання слідчих та працівників міліції, які забезпечують правопорядок під час виборів, варто проводити окремо.

 

  1. У перспективі варто також налагодити довсторонній зв’язок між тренерами та експертами з питань відповідальності за злочини проти виборчих прав, зокрема, шляхом впровадження “гарячих ліній”, консультування он-лайн тощо. У підтриманні такого зв’язку активну роль може відігравати і центральний апарат МВС України. Організація такого зв’язку дозволить систематизувати відповіді на найбільш поширені питання, підвищити рівень готовності працівників органів внутрішніх справ до підтримання правопорядку під час виборів, а також розробити пропозиції щодо удосконалення законодавства, зокрема і законодавства, яким встановлено адміністративну та кримінальну відповідальність за посягання на виборчі права.

 

 

 


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/355097.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua