Новые транспортные реформы в Киеве

13 июн, 07:32

Нещодавно Верховна Рада прийняла законопроект № 2499 «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо правил паркування транспортних засобів і встановлення відповідальності за порушення правил паркування транспортних засобів».

Даним документом, зокрема, введена стаття Кпап України 1521, яка встановлює нову відповідальність для водіїв за порушення правил паркування. Зокрема, передбачає штраф у розмірі 136-204 грн за несплату за паркування та 255-306 грн за паркування на пільгових місцях (для інвалідів тощо).

Разом з тим, на думку відомого українського правозахисника Володимира Караваєва, цей закон на практиці повною мірою не запрацює. Так, він пояснив, що дія цього документа поширюється не на всі парковки, а виключно на майданчики для платного паркування. Ознаками таких майданчиків відповідно до постанови КМУ №1342 від 03.12.2009 р., є наявність паркомата з розрахунку - один паркомат на 20 місць.

А от наявність згаданих у законі в'їзних та виїзних терміналів взагалі відноситься до спеціально обладнаних майданчиків для платного паркування. У чому різниця між назвами майданчиків? «На звичайній майданчику для платного паркування її власник не несе відповідальності за збереження транспортних засобів, а на спеціально обладнаній - несе. Виходячи з цього, висновок такий: немає паркомата, ні відповідальності за несплату. Це буде породжувати конфлікти між водіями та паркувальниками, які на відміну від паркоматів є скрізь», - стверджує Володимир Караваєв.

Законом також передбачено, що у разі несплати за паркування протокол складає не даішник, а особа, уповноважена адмінкомісією або знову ж - паркувальник. В адмінпротокол необхідно вписувати дані про правопорушника. «Але жоден Закон не зобов'язує водія показувати свої документи паркувальнику. Це знову-таки - грунт для конфлікту», - вважає правозахисник.

Источник


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/341850.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua