Бизнес должен развиваться и принимать вызовы

11 июн, 13:31

5-6 червня 2014 в місті Києві відбувся Форум маркетинг-директорів, основною темою якого стало життя бізнесу в умовах сучасних викликів. Своїм досвідом стрімкого розвитку в час кризи поділився В’ячеслав Климов, генеральний директор «Нова Пошта». Зокрема, з його слів, компанія «Нова пошта» розпочала процес ребрендингу та диверсифікацію розвитку, що дозволяє підсилити унікальний  український досвід європейського рівня, який компанія здобула за понад 13 років роботи.

Виклики, з якими стикнувся український бізнес у 2014 році, безпрецедентні. Чимало компаній сьогодні коректують свої стратегії, переглядаючи навіть принципи формування прибутку. Адже це не лише робота в екстремальних умовах, а й орієнтація на європейські правила гри. Як зазначив В’ячеслав Климов, динамічна зміна векторів та гнучкість у зв’язку з сучасними трендами в роботі сприймається як додаткова можливість іти в ногу з європейським рівнем розвитку як самій компанії, так державі в цілому.

«Кризи нема – є лише  виправдання для бездіяльності. Під час кризи компанія повинна розвиватися і вести себе навіть під час складних зовнішніх умов проактивно», - каже генеральний директор «Нової пошти».

І доводить це на практиці: «Нова пошта» виконує усі свої зобов’язання на території України, включно із Кримом та Донбасом. «Якщо клієнту треба відправити посилку, то компанія її відправить і крапка», - акцентує В.Климов.

Водночас, говорить В.Климов, зміни в країні торкаються кожного, і бізнес повинен оперативно на них реагувати. Скажімо, уже зараз покупець став більш вимогливим до будь-якого бізнесу. Він більше не погоджуватиметься на недобросовісність чи неповагу. Саме тому дуже важливо не лише якісно виконувати свої зобов’язання, а й працювати над посиленням рівня сервісу. І, звісно, не забувати золоте правило: акцент повинен бути на клієнті.

«Причина успіху нашої компанії в тім, що якийсь момент ми усвідомили: ми продаємо не доставку. Ми продаємо нашому клієнту вирішення проблеми. Ми полегшуємо життя фізичним особам, ми спрощуємо ведення бізнесу. Це зовсім інша парадигма ставлення до свого бізнесу», - каже В.Климов і додає, що найкращим компліментом для експрес-доставки є те, що клієнт її не помітив. 

Також компанія «Нова пошта» винесла розуміння клієнта на новий рівень. «Для нас в характеристиці клієнта є два показники. Це той, у кого є товар, і той, у кого є гроші. І за такого підходу у нас виходить, що нашим клієнтом є як відправник, так і отримувач, - каже В.Климов, - приклад з життя: ми обслуговуємо компанію «Розетка», таким чином вона є нашим клієнтом. Але як тільки якийсь споживач замовляє і з нашою допомогою отримує товар з «Розетки», то він автоматично стає нашим клієнтом – таким самим, як «Розетка». Так, з ним потрібно працювати за іншими технологіями, з ним працюватиме інший департамент, але це такий самий клієнт. Зізнаюсь: повноцінне ставлення до отримувача як до клієнта дає дуже потужний стрибок вперед. Ще вчора людина була лише клієнтом «Розетки», а нині вона - повноцінний клієнт нашої компанії: з нашою допомогою вона робить свій бізнес, налагоджує стосунки з друзями та родичами. І є великі шанси, що вона сама з часом стане «міні-Розеткою».

«Нова пошта» уже змінила сприйняття української системи доставки, але цей вплив - лише початок виходу України на якісно новий рівень економічного та суспільного розвитку. Сьогодні «Нова пошта» є безсумнівним лідером ринку, пропонує повний спектр логістичних послуг і нараховує понад 1500 відділень в 700 населених пунктах. Втім, зупинятися на досягнутому компанія не планує і уже зараз має низку амбітних планів, як покращити рівень сервісу.

В’ячеслав Климов упевнений: бізнес – це відображення особистості людини. Щоб досягнути успіху, треба ставити недосяжні цілі, а зіштовхнувшись з труднощами – не боятися, а розвиватися ще активніше. 


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/341569.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua