Транспортный хаос в Киеве

15 май, 07:23

Близько 70 % маршруток, на які скаржаться кияни, насправді не контролюються міською владою. Про це повідомила голова Громадської ради при КМДА Марина Бурмака, посилаючись на дані фахівців.

"Щодня близько 15 тис приміських маршруток незаконно курсують вулицями столиці, хоча їх легальні маршрути закінчуються при в'їзді в Київ. Ні міська адміністрація, ні обласна не контролюють їх безпеку і якість обслуговування пасажирів. Крім того, це призводить до посилення заторів, додаткового навантаження на міські автодороги і погіршення екології", - повідомила Марина Бурмака у своєму блозі, розміщеному на персональному сайті.

За її словами, фахівці вже визнали, що що ці перевезення здійснюються практично некеровано, з порушенням паспортів маршрутів і низки законодавчих норм. Така анархія у сфері перевезень призвела до утворення стихійних автостанцій на кінцевих зупинках поруч зі станціями метро "Харківська", "Бориспільська", "Академмістечко", "Святошин", "Либідська", "Житомирська", "Героїв Дніпра", "Нивки", "Лісова", "Чернігівська", звідки відправляються автобуси - замість автостанцій "Дачна", "Південна", "Дарниця", "Видубичі", як це передбачено в паспортах маршрутів.

Громадська рада при КМДА звернулася до керівника столичної адміністрації Володимира Бондаренко з конкретними пропозиціями, як навести порядок у цьому сегменті транспортних послуг. Зокрема громадські активісти та фахівці-транспортники пропонують задіяти Укртрансінспекцію, щоб та зробила ревізію документації на право перевезень на приміських маршрутах, що прямують до Києва.

"Потрібен аналіз підприємств і підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів, їх маршрутів, а також кінцевих зупинок - задекларованих на папері і фактичних", - вважає Марина Бурмака.

Київська обласна адміністрація, яка відповідає за міжміські перевезення, не повинна проводити нових конкурсів перевізників до вирішення проблемних питань.

Надалі ж слід узгоджувати паспорти маршрутів із київським управлінням ДАІ та КМДА. А нелегальні автостанції біля метрополітену та залізничного вокзалу слід закрити вольовим рішенням, вважають у Громадській раді.

"Окреме питання - якість перевезень, - додає Марина Бурмака. Нещодавно київські перевізники, піднявши ціну на проїзд у зв'язку з подорожчанням палива, зобов'язалися покращити й обслуговування пасажирів, вийти на новий рівень. Ідеться про єдину уніформі для водіїв, інструктажі з їх етику в спілкуванні з пасажирами, естетичному оформленні салонів та безпеки машин. Однак у ситуації, коли з київськими перевізниками незаконно "конкурують" міжміські, ефект від таких реформ у сприйнятті киян буде розмитий. Оскільки, як виявляється, майже 70 % усіх маршруток, які курсують Києвом, насправді є приміськими!"

В Україні, яка остаточно визначилася з курсом на євроінтеграцію, цивілізований транспорт має стати невід'ємною складовою якості життя громадян, - переконана Бурмака.

Источник


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/338525.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua