10 апр, 12:57
Цієї середи, 9 квітня, активісти Громадянського руху «Відсіч» провели акцію "Російським товарам - російські штрих-коди" біля офісу Асоціації «ДжіЕс1 Україна» — організації, яка порядкує наданням штрих-кодів товарам, які продаються в Україні. Громадськість вимагала відмовитися від надання російським товарам українських (або інших неросійських) штрих-кодів, що позбавляє покупця можливості одразу визначити країну-виробника. На дійство завітала велика зла матрьошка, яка в супроводі пісні Ляпіса Трубецького намагалася обдурити українських споживачів, маскуючи російського виробника чужими штрих-кодами.
До учасників акції вийшов представник «ДжіЕс1 Україна». Прийнявши звернення, він відхилив будь-які претензії до Асоціації, стверджуючи, що вони діють згідно з чинним законодавством України й надають українські штрих-коди лише тим фірмам, які офіційно зареєстровані в Україні як українські виробники. На закид однієї з активісток про те, що російський чай "Принцесса Нури" має український штрих-код, представник відповів: "Такого не може бути". Врешті-решт, організатори попросили в «ДжіЕс1 Україна» дати офіційну відповідь на їхнє звернення, а також заявили, що, в разі надання Асоціацією «ДжіЕс1 Україна» недостовірної інформації щодо їхньої реальної штрих-кодової політики й подальшого "маскування" російських товарів, вони подаватимуть на них скаргу до Генеральної прокуратури.
Як відомо, на військову агресію Росії та окупацію українських територій українці відповіли бойкотом російських товарів та бізнесу. Російські компанії зазнають значних збитків і тому намагаються ввести в оману українського споживача, маскуючи свої товари під українськими або іншими неросійськими штрих-кодами.
Нагадаємо, що акцію "Російським товарам - російські штрих-коди" було проведено в рамках громадської кампанії "Не купуй російське", яку започатковано Громадянським рухом "Відсіч" влітку 2013 року у відповідь на заблокування Російською Федерацією українського експорту й відновлено на початку 2014-го у зв'язку з окупацією Росією українських територій. Наразі кампанія шириться містами України, акції та флешмоби проти підтримки російського бізнесу регулярно відбуваються в Києві, Дніпропетровську, Миколаєві, Херсоні, Одесі, Вінниці, Полтаві та Львові.
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/334729.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua