В Киеве грядут очень большие перемены

24 мар, 07:22

У мерії розпочали писати план. Чиновники розробляють пакет пропозицій про те, що змінити в місті і на чому заощадити. Як з’ясували «Вести», рішення про нову ціну в 3 гривні за проїзд вже майже прийнято, на чиновників, швидше за все, чекають масові скорочення, а на тих, що залишилися – перекваліфікація в проект-менеджери.

ТАРИФИ

Заступник голови КМДА Михайло Костюк каже, що вже ясно: без підвищення ціни на проїзд у громадському транспорті не обійтися. «Враховуючи ситуацію, дефіцит бюджету і коли уряд збирає гроші на армію, думаю, кияни мають зрозуміти: так дешево їздити в транспорті просто неможливо. Єдиний вихід – підняти тариф хоча б до трьох гривень, тому що зараз у транспортників грошей ні на що не вистачає», – говорить Костюк. Тож зараз обговорюється лише питання, коли нові тарифи набудуть чинності. Нагадаємо, підвищення стосується всіх видів громадського транспорту, включаючи метро, міську електричку і фунікулер.

Працюють в мерії і над тарифами ЖКГ. «Що стосується тарифів на опалення, гарячу воду, то ми чекаємо на рішення НКРЕ, після них будемо розраховувати свої. А ось тарифи на утримання будинків, прибирання дворів зараз вивчаємо. Плануємо підняти зарплату двірникам і сантехнікам. Наскільки, поки що сказати не можу», – розповів нам перший заступник голови КМДА Богдан Дубас. За попередніми підрахунками, наші платіжки можуть поважчати на 15-20%.

ПРОЕКТИ

За словами радника голови КМДА і нардепа від Києва Олександра Чорноволенка, вони хочуть внести зміни в бюджетний кодекс і держбюджет, щоб повернути Києву хоча б 4-6 млрд грн (з 8 млрд, які у нас вилучають). «Ця практика була неправильною, коли у міста вилучали гроші, а потім повертали на конкретне будівництво. І не тільки метро, а й на нову дорогу на Кончу-Заспу, Чапаївку і т. п. Місто має саме розпоряджатися своїми грошима. Цього року потрібно зробити проект будівництва метро на Виноградар, на це буде потрібно 30 млн грн. А на наступний рік просто необхідно запланувати будівництво метро на Троєщину, причому обов’язково через пр. Бальзака, так буде швидше і дешевше. А також добудувати станцію метро «Львівська площа», на це буде потрібно ще 150 млн грн», – говорить Чорноволенко.

ЧЕРГОВІ МАШИНИ І ПРОЕКТ-МЕНЕДЖЕРИ

У стінах столичних РДА, де нині сидять і міські чиновники, неспокійно. Співробітники немов на голках – нова влада пообіцяла економію і зміну керівних кадрів. Правда, призначення трохи затрималися. «Мене запрошують в міністерство на роботу, але я не наважуюся, а чи залишуся тут, не знаю. Якщо прийде новий директор департаменту, то, звичайно, буде людей під себе набирати. Тільки коли це трапиться?» – Переживає Наталя. Неофіційно говорять, що штат можуть скоротити на 20%. Це приблизно 400 осіб. Крім того, обговорюють, як заощадити на транспорті. Костюк каже, що є пропозиція, щоб чиновники добиралися на роботу своїм ходом, а в мерії просто були чергові машини. Мовляв, це дозволить за рік заощадити мільйони гривень. Ще одна раціоналізаторська пропозиція – перетворити чиновників в проект-менеджерів. Тобто, кожен веде 3-4 проекти, шукає під них гроші. Це, вважають у мерії, дозволить зробити роботу ефективнішою.

Марина Петик

Источник


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/332805.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua