«Мажорное» ДТП в Киеве: новые подробности трагедии

12 ноя, 23:14

Журналісти "Знаку оклику!" продовжують розслідувати обставини загибелі жінки під колесами автомобіля, яким кермував син упливового столичного чиновника.

За цією історією стежить журналістка "Знаку оклику!" Тетяна Шустрова.
 
На початку цього року "Знак оклику!" розповідав про слідство у справі трагічного ДТП, яке сталося торік восени в Києві. За незрозумілих обставин під колесами дорогого автомобіля загинула жінка. За кермом перебував син упливового столичного чиновника. Родичі загиблої жінки переконували, що вона втратила життя на пішохідному переході, а тому водія потрібно судити. Натомість протилежна сторона наполягала: водій не винен. І ось майже через рік слідство у трагічній справі завершилось. І, як варто було очікувати, на користь юного водія зі впливовими сімейними зв’язками.
 
Допоки засоби масової інформації стежили за розслідуванням трагічної ДТП, що сталася 11 вересня 2012 року, на якусь справедливість можна було сподіватися. Та щойно увага преси послабшала, як справа пішла своїм шляхом: син чиновника Київміськдержадміністрації опинився поза підозрами. Восени торік 20-річний хлопець, щойно отримавши водійські права та вирішивши "відірватися", на вулиці Дегтярівській у центрі столиці здійснив наїзд на 48-річну жінку, Тамару Таратунську. Від травм вона відразу померла.
 
ЄВГЕН КОШАРА, син загиблої жінки:
 
– Начиная с того, что ноги переломаны, как будто их срезало (то есть видно, что человек шел и его сбили на большой скорости), заканчивая тем, что голова лопнувшая. Ну, прямо, как арбуз. Кровь текла с нее… Ну, понятно, какие там уже "заходы реанимацийни". Все внутренние органы – позвоночник, ключица, ну, там много – переломы, внутренних органов ушибы, селезенки разорванные. Много травм, которые говорят о том, что скорость была значительная. С большим преувеличением скорости он ехал.
 
Водія новенької білої "Мазди СХ-7" звали Артем Титаренко. Він стверджував, що жінка сама вискочила йому під колеса. До такої самої думки схилилось і слідство. Порушену за фактом наїзду кримінальну справу за 2 місяці дивним чином закрили.
 
ОЛЕКСАНДР МЕДВЕДЕНКО, представник постраждалого в суді:
 
– Слідчий закінчив лише на тому, що визначив ступінь тяжкості тілесних ушкоджень, і такі висновки йому дали. Та ця експертиза додатково може розглядати такі питання і давати відповіді на такі питання: якою частиною автомобіля завдано удар, на якій висоті від землі завдано удар, а це суттєве питання – людина вискакувала звідкись чи вона все ж таки переходила через пішохідний перехід.
 
І лише після зацікавлення з боку преси, зокрема й журналістів "Знаку оклику!", слідство у справі відновили і почали розглядати версію, що жінка в момент ДТП таки переходила через пішохідний перехід.
 
Отже, сторони мали дві думки щодо однієї й тієї самої трагічної події. За словами постраждалого, жінка рухалася через пішохідний перехід на вулиці Дегтярівській від будинку №58 у напрямку будинку №37. Натомість протилежна сторона наполягає, що загибла несподівано вибігла від електроопори з протилежного боку і рухалась у напрямку будинку №56. Автомобіль у той час рухався з боку вулиці Шевцова в напрямку Оранжерейної.
 
ЄВГЕН КОШАРА, син загиблої жінки:
 
– Очевидно было, что это было на пешеходном переходе. Травмы полученные у мамы были с правой стороны. Если б она шла с этой стороны – автомобиль двигался вот так вот, – травма бы была с левой стороны. Это в заключении экспертов написано, травмы перечисляются.
 
Ми змогли з’ясувати, якими були останні хвилини життя Тамари Таратунської. Того трагічного вечора вона гостювала у своєї подруги в будинку номер 58 на вулиці Дегтярівській.
 
ІРИНА КОСОВЕЦЬ, подруга загиблої жінки:
 
– Тамара была у меня в гостях, я живу в этом доме. Час мы пообщались, и она поехала домой. Здесь у нас пешеходный переход, рядом. Это наш привычный маршрут, рядом, и дети здесь ходят.
 
Тобто виходить, що Тамара Таратунська рухалася так, як кажуть її близькі? Ти цих свідчень слідство довго не брало до уваги. А необхідні судово-медичні й автотехнічні експертизи було проведено лише після того, як на ДТП звернула увагу преса. Небажання слідства з’ясувати всі обставини кривавого ДТП родичі загиблої вважають невипадковим.
 
ЄВГЕН КОШАРА, син загиблої жінки:
 
– Через недельки там 3-4 ему права отдали, несмотря на то, что в то время, когда ему дали права, еще не было результатов экспертизы: ни по мамке, ни по машине. У него батько – чиновник из "администрации миста", – очевидно, что есть у них какие-то связи, возможности там. Не знаю, или денег они заплатили кому-то, или как это?
 
Дізнатися про обставини ДТП ми вирішили в самого водія. Проте вдома хлопця не застали. Його мама спростувала всі звинувачення постраждалого Євгена Кошари. І наполягла, що жодного впливу на перебіг слідства її родина не чинила.
 
ІРИНА ТИТАРЕНКО, мати водія:
 
– На самом деле это было не на пешеходном переходе. Вот он делает все время упор на это. Но было следствие, причем следствие три месяца длилось, понимаете? То есть это не то, что мы как-то воздействовали на это все. И то, что он рассказывает, то, что Артем продолжает ездить на машине, – он не ездит на машине.
 
На обіцяний дзвінок від сина пані Ірини ми так і не дочекалися. Небагатослівним виявився й адвокат Артема Титаренка.
 
ПЕТРО ХОМ’ЮК, адвокат Артема Титаренка:
 
 – Зустрічатися я не буду й нічого коментувати я не буду. Це буде некоректно щодо мого клієнта і буде ангажувати все.
 
А тому ми вирішили перевірити версію родинних зв’язків горе-водія зі впливовими столичними чиновниками.
 
ТЕТЯНА ШУСТРОВА, журналіст:
 
– Управління з питань реклами Київміськдержадміністрації. Це відомство очолює Олег Титаренко. За нашими даними, він батько горезвісного водія Артема Титаренка та міг бути тим таємничим упливовим високопосадовцем, котрий впливав на перебіг слідства у справі кривавого ДТП. Чи так це насправді – зараз ми дізнаємося.
 
Можновладець охоче говорить на містобудівну тематику. Та про "кришування" винуватця ДТП – ні пари з вуст.
 
ОЛЕГ ТИТАРЕНКО, начальник Управління реклами КМДА, батько водія:
 
– Нібито ви мали вплив на перебіг слідства одного трагічного ДТП, де ваш родич був учасником...
 
– Это без комментариев.
 
За нашими даними, впливові зв'язки Артема Титаренка управлінням реклами під керівництвом батька не обмежуються. Є всі підстави вважати, що родичами родини Титаренків є сім'я Льовочкіних. Сергій Володимирович Льовочкін – голова Адміністрації Президента України. З такими впливовими зв’язками слідство справді могло зазнати певного тиску і перенести місце ДТП з пішохідного переходу на 20 метрів далі.
 
Тим часом нам удалося знайти ще одного свідка, котрий переконує: на Тамару Таратунську безжально наговорюють. Вона загинула саме на пішохідному переході. Чоловік відгукнувся на оголошення про пошук очевидців трагічного ДТП. Він є водієм трамвая, який пропускав жінку через дорогу тієї трагічної миті. За словами Юрія, рухалася вона саме так, як кажуть її близькі.
 
ЮРІЙ БОРОДІН, водій трамваю, свідок:
 
– Я ехал, получается, с метро Лукьяновская в ту сторону, где метро Берестейская. И, двигаясь по мосту, скорость была до км 15. Мы подъехали сюда, женщина перешла дорогу. То есть она была в районе вот этого снега, вот этого островка. Машина остановилась, остановился я, и пошла женщина. А едучи уже через час назад, в обратном направлении, я увидел, что женщина лежит возле рельсов, вот тут.
 
І ці свідчення слідство взяло до уваги лише після того, як свідок розповів про побачене "Знаку оклику!". Навесні цього року слідство у справі поновили. 8 місяців ми не розповідали подробиць цієї історії, щоби нашу увагу не було оцінено як тиск. І ось восени "Знак оклику!" дізнався, що кримінальне провадження закрили остаточно, наполігши, що Тамара Таратунська сама винна у своїй загибелі, бо не йшла через пішохідний перехід, а раптово вибігла на проїжджу частину.
 
Проаналізувавши свідчення свідка Бородіна, слід зробити такі висновки: вказана ДТП не могла трапитись одразу після того, як він бачив Таратунську, яка перетинала проїзну частину.
 
Невідповідність в описі морфології переломів кісток із фактом відсутності одягу на момент проведення експертизи не дозволяє висловитися про положення пішохода (правою чи лівою боковою поверхнею тіла) щодо транспортного засобу на момент зіткнення.
 
Ця дорожньо-транспортна пригода виникла внаслідок порушення з боку пішохода Таратунської правил дорожнього руху, а в діях водія Титаренка відсутні порушення вимог ПДР, у зв’язку з чим у його діях відсутній склад злочину.
Цю постанову про закриття кримінального провадження "Знак оклику!" отримав із власних джерел, і сторона загиблої її ще не бачила. Проте, за словами близьких Таратунської, щойно вони отримають цей документ, будуть оскаржувати і його, бо вважають проведене слідство необ’єктивним – через тиск упливових можновладців.
 
Источник


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/319099.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua