15 май, 15:14
Термін відео-маркетингу відомий в сфері веб-розробки вже давно, однак тієї корисної ефективності, яку він може видати на сьогоднішній день, він досяг тільки з розвитком веб-індустрії. А той факт, що його елементі нині в тренді – приємні новини для веб-майстрів з 3 причин.
-
В якості інструменту для розробки сайту, підвищення його привабливості, розвитку його популярності відео-елементи дизайну поки що не настільки широко використовуються, що відкриває можливості задіяти їх в якості відмітної переваги ресурсу.
-
Численні новини для веб-дизайнерів рясніють новими відео-інструментами, тому різноманіття варіацій використання даних елементів майже необмежене.
-
Відео-контент – це не лише інструмент для презентації сайту, надання йому свіжого, незвичного виду, це ще й елемент системи його монетизації, тобто – отримання з проекту додаткового прибутку.
Звичайно, нещодавно на тому ж рівні корисності розглядалися й рекламні банери нового покоління (як нова течія в інтернет-маркетингу), а сьогодні вони вважаються вже звичним (тому і не настільки ефективним) інструментом. Тому будь-який тямущий журнал для вебмайстрів підкреслить: впроваджувати елементи відео-маркетингу актуально саме сьогодні. Інше питання: як це робити, в якій якості використовувати відео-контент, чого чекати від нововведень? Ці питання потребують якнайшвидшого розв’язання.
Так, пункт перший: для чого можу бути використаний контент з участі відеороликів? Варіантів декілька:
-
численні новини для вебмайстрів розповідають про його ефективність в якості представницького елементу сайту (фону);
-
рекламні ролики (розміщувані на сторінках сайту з метою отримання заробітку) – теж тренд нинішнього "веб-сезону";
-
ілюстровані роликами програми обслуговування (якщо йдеться про корпоративний ресурс конкретного продавця товару чи послуг) також будуть значно більш дієвими, аніж текстовий опис, – вважають спеціалісти.
Безумовно, від того, що відео-маркетинг (в цілому та його признані програми, зокрема) признаний новим трендом в індустрії дизайнерської розробки сайту, простіше практика реалізації маркетингових дій не буде. Навпаки, тут необхідний детальний аналіз, поглиблення майстром в нюанси використання відео, а також перевірка актуальності конкретного відео-контенту на даному ресурсі. Тим паче, будь-якому сьогоднішньому веб-дизайнеру не просто варто, а обов’язково потрібно взяти до уваги (навчитися використовувати) дані інструменти в своїй практиці.
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/295531.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua