Как в Киеве не упасть в канализационный люк

04 мар, 00:10

З року в рік комунальники, що мають розгалужені інженерні мережі скаржаться на проблему розкрадання люків каналізаційних колодязів, які є невід’ємною частиною мереж.

На останній нараді керівників комунальних служб міста було розглянуто звернення начальника нашого ЦТП № 20 ПАТ « Укртелеком» Гончука С., в якому йшлося про варварське розкрадання люків каналізаційних колодязів. Підтвердив наявність цієї проблеми і керівник КП «Вишнівськводоканал» Павло Дрозд.

 З огляду на подібні обставини начальник комунальних служб міста Олександр Волков звернувся до присутнього на нараді начальника міського відділку міліції Георгія Ногіна з клопотанням посилити профілактичну роботу з приймальними пунктами металобрухту.

Через них персонал може тримати під контролем всю мережу каналізації чи прокладки кабелів, там встановлюється обладнання тощо. Головним чином колодязі розташовуються вздовж інженерних комунікацій через певний відрізок. Традиційно інженерні комунікації прокладали вздовж доріг чи поруч з ними. Колодязі закривалися металевими, головним чином чавунними кришками. Ось саме ці кришки стали принадою шукачів металу. Тобто певна частина наших мешканців, що не обтяжують себе суспільно корисною працею, зробили здавання металобрухту головним джерелом доходу. А якщо є пропозиція, то є і попит.

 У місті один за одним почали з’являтися пункти прийому металобрухту,  переважно напівкримінальні. І понесли шукачі легкої здобичі метал в ці приймальні пункти. А чавунні кришки люків стали досить легкою здобиччю. Ці відкриті колодязі становлять суттєву загрозу для коліс автомобілів чи пішоходів. Ми знаємо багато випадків травмування людей, а також аварійних ситуацій на дорогах саме з цієї причини. І скільки не кажуть про те, що подібна жадібність «металістів» є злочином, байдуже – крадуть і приймають.

Комунальні служби міста потерпають від цього. Адже для того, щоб закрити колодязі новими кришками, потрібно витрачати чималі кошти. І хоча поступово металеві люки замінюють на пластикові, все ж металеві і надійніші і дешевші.

Практика попередніх років показала, якщо за фактом приймання так званого «комунального металу» карати приймальників, то дехто починає розуміти, що приймати чавунні кришки або кабелі зв’язку собі дорожче. Такі заходи дозволяють хоч на певний час зняти гостроту проблеми і відбити бажання «шукачів скарбів» залишати на дорогах чи тротуарах загрозливі пустоти.

Як всім добре відомо, дурні і дороги є нашими головними проблемами. Ще класик казав: « В России две беды – дураки и дороги». І було це років триста тому. На превеликий жаль з того часу мало що змінилося.

 

http://vyshneve.org


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/285640.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua