02 мар, 13:30
22 березня в столичному комплексі «Арена City» відбудеться одноденна бізнес-конференція International Business Opportunities для HR- та маркетинг-менеджерів. Тематика заходу охоплюватиме питання маркетингової політики та управління персоналом при виході компанії на іноземні ринки. Організатором проекту виступає міжнародна організація AIESEC*.
Малі та середні підприємства можуть полегшити вихід на іноземний ринок та забезпечити успішність зовнішньоекономічної діяльності через застосування інноваційних підходів та нестандартних рішень. Саме для обміну реальним досвідом та сучасними прийомами, які застосовуються при виході компанії на міжнародний ринок, бізнес-конференція International Business Opportunities уже другий рік поспіль залучає спеціалістів міжнародних та зростаючих вітчизняних компаній.
Цього року конференція охопить два напрямки: маркетинг і управління персоналом, на яких будуть присутні більше 120 представників менеджменту українських та міжнародних компаній.
Тематика напрямку HR охоплюватиме наступні питання:
- розвиток лідерських компетенцій в корпоративному середовищі
- вдалі практики залучення та розвитку перспективних кадрів
- специфіка та можливості залучення іноземних кадрів
Тематика маркетингового напрямку включатиме:
- способи формування клієнтської бази через соціальні медіа
- оnline-reputation, або образ компанії в інтернет-середовищі
- урок стратегічного менеджменту в Малайзії
Серед спікерів, які виступатимуть на конференції, будуть присутні: Павло Шеремета, партнер Інституту стратегії Inspira; Артур Герасимов, генеральний директор Ukraine Marketing Group; Жан Смотрич, керівник маркетинг-клубу Ukraine Marketing Jazz.
Перспективи виходу компанії на іноземний ринок прокоментувала Алісія Касіян, стажер-менеджер Ukrainian Marketing Group: “Вихід на іноземний ринок – це випробування компанії на здатність приймати та втілювати інноваційні рішення, розширювати бачення власної сфери діяльності. Не менш важливою є швидкість адаптації до нових тенденцій ринку та побудова міжнародних зв’язків. Щоб спростити ці завдання, можна залучити спеціаліста з іншої країни з досвідом роботи на іноземному ринку. Для багатьох локальних компаній західних країн така практика є цілком звичною».
При умові попередньої реєстрації, участь у конференції безкоштовна. Детальна інформація щодо конференції International Business Opportunities та реєстраційна форма розміщені на сайті http://www.ibo.aiesec.kiev.ua.
Партнер проекту Arena City. Стратегічний партнер AIESEC в Києві – компанія «Kraft Foods». Локальні інформаційні партнери AIESEC в Києві: Job.ukr.net, Платформа, Headhunter, Careerguide, Українські новини, Освітній портал, Компаньйон.
* AIESEC – міжнародна молодіжна організація, що об’єднує активну молодь зі 110 країн світу. Члени організації – це студенти та випускники, які кожного дня розвиваються особистісно та професійно на шляху становлення в ролі лідерів, які хочуть та знають як змінювати світ на краще.
АIESEC надає молодим людям можливість розвиватись як лідер завдяки комплексному досвіду, який формується за допомогою трьох основних елементів:
● Програма міжнародних стажувань AIESEC
● Глобальне освітнє середовище
Офіційний сайт організації у Києві: www.aiesec.kiev.ua
За додатковою інформацією звертайтеся:
Лагошна Тетяна, PR менеджер конференції "International Business Opportunities"
+38 093 723 44 51
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/247300.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua