Мінтрансзв’язку, Державіаслужба та авіакомпанія „Аеросвіт” підписали Меморандум про врегулювання спірних питань
07 дек, 11:35
5 грудня ц.р. було підписано Меморандум про врегулювання між Міністерством транспорту та зв’язку України, Державною службою з нагляду за забезпеченням безпеки авіації та ЗАТ „Авіакомпанія „Аеросвіт”.
Основною метою цього документу є остаточне врегулювання всіх існуючих суперечок стосовно прав Аеросвіту та його дочірньої компанії – ЗАТ “Аеросвіт-Термінал” на майно і земельні ділянки, які межують із землями аеропорту „Бориспіль”. Це сприятиме якнайшвидшому створенню на його базі конкурентоспроможного Хабу. При цьому, кожна сторона керуватиметься визнанням необхідності, насамперед, розширення і модернізації аеропорту шляхом будівництва, як нового термінального комплексу за кошти кредиту, наданого Урядом Японії, так і термінального комплексу „Аеросвіту”.
Меморандум було підписано в присутності представників Мінфіну, Мінекономіки, Мінюсту, Державного управління справами, Київської обласної державної адміністрації.
Як зазначено в меморандумі, термінальний комплекс „Аеросвіту” є складовою частиною Міжнародного аеропорту “Бориспіль”. Таким чином термінал „Аеросвіту” і державний термінал, який зводитиметься за кошти Японського кредиту, утворять єдиний технологічний об’єкт. Один з поверхів аеропорту обслуговуватиме пасажирів, які прилітають, другий – пасажирів, які відлітають, а третій буде багажним відділенням. Надсучасна інформаційна система допомагатиме проходженню пасажирів по терміналах та відправленню багажу. Аеропорт буде зручним з точки зору логістики, а також матиме привабливий дизайн та панорамний огляд злітно-посадкової смуги з вікон терміналів.
Проектна максимальна пропускна спроможність термінального комплексу „Аеросвіту” – до 3,5 млн. пасажирів на рік, або 2 тис. пасажирів на годину, державного терміналу – 2,5 тис. пасажирів на годину. Будівництво терміналу „Аеросвіту” дозволить вже у 2006-2007 роках створити до 3 тисяч нових висококваліфікованих і високооплачуваних робочих місць, а бюджети і соціальні фонди всіх рівнів протягом 2006-2015 років додатково отримають від його будівництва та експлуатації 480 млн. грн.
Протягом двох тижнів сторони зобов’язалися зробити все необхідне для того, щоб жодних претензій одне до одної у них не залишилося і можна було рухатися далі і розбудовувати аеропорт “Бориспіль” в один з найпотужніших транзитних аеропортів в Європі.
Авіакомпанія „Аеросвіт”, крім того, зобов’язалася після врегулювання всіх суперечок придбати протягом 3 років 10 нових літаків АН-148 та сприяти залученню коштів для фінансування будівництва нового терміналу “Міждержавних стосунків”.
Нагадаємо, досі були певні затримки з початком будівництва нових терміналів головних повітряних воріт України саме через різні погляди сторін на питання землевідведення та залучення інвестицій для цих робіт. Тепер всі розбіжності врегульовано, а в аеропорту „Бориспіль”, як це визначено державною політикою в сфері розвитку авіаційних перевезень, зовсім скоро буде створено міжнародний вузловий транзитний аеропорт (Хаб), який дозволить успішно використовувати транзитне розташування України на Європейсько-Азіатському кордоні і підвищити міжнародний авторитет України в галузі авіаперевезень. Це також сприятиме активному розвитку вітчизняних авіаперевізників та авіаційної інфраструктури.
Прес-служба Мінтрансзв’язку
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/123657.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua