Ринок зовнішньої реклами-конкуренція

17 фев, 17:14

Антимонопольний комітет України зобов’язав виконавчі комітети Запорізької та Чернігівської міських рад припинити антиконкурентні дії на ринку зовнішньої реклами. Відповідні рішення Комітет прийняв у ході виїзних засідань.

Зокрема, перший неправомірно делегував одному з учасників ринку - КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» повноваження робочого органу з розміщення реклами у місті. Підприємство також отримало переваги щодо використання коштів як плати за користування місцем комунальної власності. Це обмежило конкурентноспроможність понад двадцятьох інших агентств.

У свою чергу, виконком міськради Чернігова спотворив конкуренцію, коли всупереч єдиним правилам дозволив розміщувати рекламні щити лише ДП «Рекламні технології». Навіть у період самостійно запровадженого мораторію, цей орган самоврядування дозволяв встановлювати конструкції п’ятьом рекламним підприємствам, обмежуючи діяльність інших десятьох.

При цьому, обидва виконкоми не лише створювали привілейовані умови одним учасникам ринку, але й безпідставно відмовляли іншим у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами.

«Неправомірно набуті переваги призводять до зловживання ринковою владою та використання своїх повноважень для власних цілей. Подібне порушення ми припинили в Донецьку і найближчим часом завершимо розслідування по Кіровограду. Ринок зовнішньої реклами є і має залишатися конкурентним. Це особливо важливо у період виборів. Тому міськради мають припинити дискримінацію та забезпечити усім підприємцям рівноправні умови діяльності», – підсумував Голова Антимонопольного комітету Олексій Костусєв.

"АМКУ"


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/121104.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua