Переоформлення та встановлення телефону - дві різні речі

21 фев, 15:49

Антимонопольний комітет України рекомендував Міністерству транспорту та зв’язку України нормативно врегулювати послугу з переоформлення договорів на користування телефоном. Для цього міністерству необхідно внести зміни до «Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг».

Зокрема, Комітет визнав, що телекомунікаційні оператори по-різному стягують плату за переоформлення договорів на право користування телефоном.

Деякі з них тарифікують цю послугу як за встановлення підключеного до окремої лінії телефону. У свою чергу інші - як за переоформлення договору при зміні прізвища абонента або найменування підприємства, оскільки вважають витрати за внесення змін до баз даних рівнозначними.

При цьому решта операторів розраховує вартість переоформлення за тарифами на додаткові послуги з одночасним введенням на підприємствах, або не стягує її взагалі.

У цьому зв’язку Голова Антимонопольного комітету України Олексій Костусєв зазначив: «Ми пересвідчилися, що головна проблема - нормативна невизначеність самої послуги та її вартості. Користуючись ситуацією, регіональні оператори дозволяють собі все що завгодно. Ці абсолютно неприпустимі дії спричинили численні скарги як фізичних, так і юридичних осіб. І захистити їхні права наш обов’язок. Адже логічно – підхід до оплати таких послуг має бути однозначним та зрозумілим, а тариф справедливим та економічно обгрунтованим. Саме тому Комітет надав відповідні рекомендації безпосередньо головному регулятору телекомунікаціної галузі».

"АМКУ"


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/120939.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua