12 янв, 14:40
Вчора голосували за мораторій на підняття цін, але сьогодні Національна комісія з енергетики заявила, що, ймовірно, ціни теж будуть корегуватись. Яким механізмом держава буде утримувати ці ціни?
Я можу сьогодні тільки сказати одне, що регулювати ціни можна тільки за рахунок рентних платежів і, звичайно, виходячи з покупної ціни, і в разі дотації через механізм покриття затрат із бюджету.
Чи аналізувалося, наскільки скарги металургів на майбутню нерентабельність виробництва мають під собою підставу?
Що стосується об’єктів приватної власності - ми не можемо такого проводити аналізу. Те, що нам під силу, ми сьогодні можемо говорити лише одне, що, наприклад, підприємства державної форми власності, які сьогодні є у державній власності, які можуть витримати конкуренцію заради одного - щоб хоча б держава погасить кредити по відсотках. Іншого механізму немає. Тобто, ми фактично можемо підійти під фіктивне банкрутство, або неконкурентність продукції, яка виробляється на цих підприємствах. Разом із тим, я думаю, що може бути механізм покриття через дисиденти, тобто за рахунок сплати дисидентів, які по підсумках року завжди перераховуються, можуть бути направлені на те, щоб такі підприємства не були збранкрутілими.
Промисловці вимагають перегляду відповідних домовленостей, і просять створити відповідну програму. В разі чого вони будуть йти просто на великий протест. Наскільки ця ситуація критична?
Для підприємств з різними формами власності, звичайно, ця ситуація може бути для підприємств сфери державного, може бути підтримана державним сектором економіки. А для приватників, звичайно, треба йти через механізми ринкові. І іншого виходу немає. Чи збільшувати відповідні витрати на виробництво, зменшуючи відповідну плату до бюджету відповідних податків. Або ж іти на механізми підняття ціни на продукцію. Але такі товари можуть бути неконкурентноздатними. Тому, я тут думаю, що більше буде залежати від об’єднаності всіх промислових підприємств приватного сектору, з тим, щоб відрегулювати цей механізм. Тому що, відповідно до Конституції, ці форми власності рівні. І якщо говорити про підхід до роботи підприємств, повинні бути рівними при прийняті відповідних нормативних документів Кабінету Міністрів.
Президент сказав, що угода по Чорноморському флоту не буде переглядатись. Виходячи з цього, чи слід розуміти, що фіксування того всього майна, що зараз у Чорноморського флоту, буде припинено?
Угода щодо використання Чорноморського флоту, ця угода може не переглядатись, і вона не потребує сьогодні перегляду. Що стосується інвентаризації об’єктів державної власності, Фонд державного майна сьогодні має відповідне доручення, і фактично ми вже завершили інвентаризацію об’єктів державної власності за виключенням певних об’єктів спільної власності, яка була в бувшому Радянському Союзі - це Молдова, Білорусія, Росія. І все, що стосується Чорноморського флоту.
А командуючий Російського флоту сказав перед Новим роком, що ніяких перевіряючих до себе не пустить?
Є в нас відповідна угода про секрети, яка ратифікована, підписана між Росією і Україною, і ратифікована в парламенті. І відповідно до цієї угоди люди, які мають допуск до таких об’єктів, мають право бути присутніми. І я думаю, що інвентаризацію Фонд державного майна проведе. Тим більше, що є постанова Кабінету міністрів. Ми вимушені знати, яке майно сьогодні знаходиться і, відповідно, треба заключити договора, хоча б заради людей, які проживають по цих територіях. Тому що там є житлові об’єкти, інфраструктура, яку не можна випускати.
"НТН"
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/101117.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua